W jakich godzinach pracujecie?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Poniedziałek 9.00 – 17.00

Wtorek 8.00 – 18.00

Środa 12.00 – 20.00

Czwartek 8.00 – 18.00

Piątek 8.00 – 15.00

Jeśli nie odbieramy telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to będzie możliwe.

Jak mogę zarezerwować spotkanie?

Mogą Państwo zamówić spotkanie dzwoniąc bezpośrednio na nr tel: 732 805 414, korzystając z formularza kontaktowego lub złożyć wizytę osobiście w gabinecie.

Na ile godzin wcześniej mogę zarezerwować spotkanie?

Optymalny czas rezerwacji to 14 dni przed planowanym zabiegiem.

Zabiegi mogą być rezerwowane najpóźniej z 24 godzinny przed spotkaniem, nie możemy jednak zagwarantować że będziemy dysponować czasem.

Jak należy przygotować się do wizyty domowej?

Nasza Podolog przywiezie ze sobą wszystkie niezbędne narzędzia i wysokiej jakości kosmetyki.

Do zabiegu proszę o przygotowanie osobistego ręcznika, udostępnienie gniazdka elektrycznego oraz wygodnego miejsca do wykonania zabiegu.

Odpowiednie Państwa przygotowanie oszczędza czas i ułatwia pracę.

Jak długo trwa wizyta?

Czas trwania wizyty zależy od rodzaju zabiegu który Państwo wybiorą.

Najczęściej staram się Państwu nie zająć więcej niż 60 minut.

Czy zabieg Podologiczny może boleć?

Zabiegi są bezbolesne. Może się jednak zdarzyć, że będą odczuwać Państwo dyskomfort podczas zabiegu, jednak nasi wykwalifikowani specjaliści wiedzą o tym i są bardzo delikatni. Zawsze dodatkowo mogą Państwo zapytać o nieinwazyjne znieczulenie miejscowe.

Jak często rekomendujecie korzystać z zabiegów?

Ze względu a fakt, że pracują Państwo dłońmi, manicure powinien być wykonywany co około 2 tygodnie.

Zalecamy wykonanie pedicure co 4-6 tygodni lub częściej, w zależności od tego jak szybko rosną paznokcie.

Pozostałe terapie podologiczne rekomendujemy w zależności od pojawiających się dolegliwości.

Zawsze mogą Państwo do nas zadzwonić i skonsultować się indywidualnie.

TEL. 732805414

Jak mogę dokonać zapłaty?

Aktualnie akceptujemy płatność gotówką, blikiem, przelewem na telefon.

Do usługi wystawiany jest paragon, jeśli życzą sobie Państwo faktury, prosimy o przekazanie informacji przy składaniu zamówienia.

Jaki jest koszt wizyty?

Ceny zawarte są w cenniku.

Dla wizyt domowych w zależności od miejsca zamieszkania może zostać naliczona opłata za dojazd, jednak jeśli tak się stanie zostaną Państwo o tym poinformowani telefonicznie lub przez e-mail.

Jeśli będą Państwo często zaglądać na naszą stronę internetową, pojawiają się tutaj informacje o ofertach specjalnych i interesujących promocjach.

Czy mogę odwołać wizytę domową?

Prosimy o odpowiedzialne zamawianie spotkań.

Akceptowalny czas odwołania spotkania to 48 godzinne wyprzedzenie.

Rozumiemy że w ciągu dnia mogą się jednak zdarzyć nieprzewidziane sytuacje. Prosimy o taką informacje telefonicznie lub  sms tak szybko jak to będzie możliwe.

Mogą Państwo zostać obciążeni kosztami organizacyjnymi w związku z Państwa wizytą.

Jeśli sytuacja powtarza się notorycznie zastrzegamy sobie prawo do zakończenia współpracy.

Mam inne pytanie

Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy do konsultacji telefonicznej, zawsze chętnie udzielmy odpowiedzi.

Tel. 732805414