W jakich godzinach pracujecie?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji: Poniedziałek – Piątek 8.00 – 18.00.

Jeśli nie odbieramy telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to będzie możliwe.

Jak mogę zarezerwować spotkanie?

Mogą Państwo zamówić spotkanie dzwoniąc bezpośrednio na nr tel: 732 805 414, korzystając z formularza kontaktowego lub złożyć wizytę osobiście w gabinecie.

Na ile godzin wcześniej mogę zarezerwować spotkanie?

Optymalny czas rezerwacji to 14 dni przed planowanym zabiegiem.

Zabiegi mogą być rezerwowane najpóźniej z 24 godzinny przed spotkaniem, nie możemy jednak zagwarantować że będziemy dysponować czasem.

Jak należy przygotować się do wizyty domowej?

Nasza Podolog przywiezie ze sobą wszystkie niezbędne narzędzia i wysokiej jakości kosmetyki.

Do zabiegu proszę o przygotowanie osobistego ręcznika, udostępnienie gniazdka elektrycznego oraz wygodnego miejsca do wykonania zabiegu.

Odpowiednie Państwa przygotowanie oszczędza czas i ułatwia pracę.

Jak długo trwa wizyta?

Czas trwania wizyty zależy od rodzaju zabiegu który Państwo wybiorą.

Najczęściej staram się Państwu nie zająć więcej niż 60 minut.

Czy zabieg Podologiczny może boleć?

Są to zabiegi kosmetyczne i dlatego są bezbolesne. Może się jednak zdarzyć, że będą odczuwać Państwo dyskomfort podczas zabiegu, jednak nasi wykwalifikowani specjaliści wiedzą o tym i są bardzo delikatni. Zawsze dodatkowo mogą Państwo zapytać o nieinwazyjne znieczulenie miejscowe.

Jak często rekomendujecie korzystać z zabiegów?

Ze względu a fakt, że pracują Państwo dłońmi, manicure powinien być wykonywany co około 2 tygodnie. Zalecamy wykonanie pedicure co 4-6 tygodni lub częściej, w zależności od tego jak szybko rosną paznokcie. Z masaży stóp i dłoni mogą Państwo korzystać tak często jak państwo zechcą. Rekomendujemy taki masaż wykonać przynajmniej raz, dwa razy w tygodniu wówczas przyniesie efekty zdrowotne. Terapia Refleksologii jest dobierana do potrzeb każdego indywidualnie w zależności od rodzaju dolegliwości.

Jak mogę dokonać zapłaty?

Aktualnie akceptujemy płatność gotówką dla terapeuty – podologa, który wręczy Państwu rachunek za usługi.

Jaki jest koszt wizyty?

Ceny zawarte są w cenniku. Dla wizyt domowych w zależności od miejsca zamieszkania może zostać naliczona opłata za dojazd, jednak jeśli tak się stanie zostaną Państwo o tym poinformowani telefonicznie lub przez e-mail. Jeśli będą Państwo często zaglądać na naszą stronę internetową, pojawiają się tutaj informacje o ofertach specjalnych i interesujących promocjach.

Czy mogę odwołać wizytę domową?

Prosimy o odpowiedzialne zamawianie spotkań.

Akceptowalny czas odwołania spotkania to dwu dniowe wyprzedzenie.

Rozumiemy że w ciągu dnia mogą się jednak zdarzyć nieprzewidziane sytuacje. Prosimy o taką informacje telefonicznie tak szybko jak to będzie możliwe, gdyż nasza kosmetyczka – podolog może być w drodze do Państwa. Tel. 732 805 414. Wówczas mogą Państwo zostać obciążenie kosztami dojazdu.

Mam inne pytanie

Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy do konsultacji telefonicznej, zawsze chętnie udzielmy odpowiedzi.